طراحی وب سایت گردشگری


قبل از شروع مبحث طراحی وب سایت گردشگری بهتر است در مورد اهمیت گردشگری در ایران بیشتر بدانیم.

ایران یکی از کشورهایی است که هر ساله به دلیل داشتن اقلیم و آب و هوای متنوع، گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند و این موضوع می‌تواند به معرفی فرهنگ ایران و کسب درآمد از این راه کمک بسزایی کند. از طرفی امروزه با توجه به گسترش فضای مجازی مردم بیشتر با مکان‌های دیدنی و توریستی کشور آشنا شده‌اند و علاقه دارند که به مناطق بکر و دست نیافتنی سفر کنند. طراحی و ساخت وب سایت گردشگری برای مشاغلی مناسب است که به نحوی به توریست و سفر ارتباط دارند مانند:

  • آژانس‌های مسافرتی

  • اقامتگاه‌ها و هتل‌ها

  • تورهای مسافرتی

  • شرکت‌های خدمات توریست

شما با طراحی وب سایت گردشگری می‌توانید امکانات و شرایط بهتری برای کسب و کار خود فراهم کنید همچون:

  • کسب درآمد بیشتر

  • کسب رضایت مشتری

  • افزایش کیفیت در خدمت‌رسانی

  • معرفی خود به رقبا و مشتریان


طراحی وب سایت گردشگری علاوه بر مزایایی که برای مشتریان به همراه دارد، امکاناتی را برای صاحبان سایت نیز فراهم می‌کند مانند:

  • افزایش اعتبار

  • صرفه جویی در زمان و هزینه‌های جاری

  • فروش آنلاین خدمات 

  • سهولت در دسترسی به خدمات

با توجه به نکاتی که گفته شد اگر تصمیم گرفتید برای افزایش بهره وری کسب و کار خود سایت گردشگری طراحی کنید حتما سری به نمونه کارهای سی فایو بزنید و با شناخت کامل سایت خود را طراحی کنید.

امکانات طراحی سایت گردشگری

در طراحی سایت گردشگری برخی از امکانات و نکات باید رعایت شود که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم. امکانات طراحی سایت گردشگری عبارتند از:

تبلیغ هدفمند: داشتن یک سایت گردشگری شما را به رقبا و مشتریان‌تان معرفی می‌کند و خدمات شما را به بهترین نحو ممکن ارائه می‌دهد، در نتیجه طراحی سایت گردشگری بهترین وسیله برای تبلیغ کسب و کار شما است.

به صرفه بودن: شما با هزینه‌ای معقول می‌توانید به طراحی سایت گردشگری بپردازید در حالی که اگر بخواهید در بسترهای مختلف تبلیغات کنید باید هزینه‌های کلان پرداخت کنید.

جذب گردشگر: از طریق طراحی سایت گردشگری می‌توانید مشتریان زیادی را جذب کنید که این نکته جدا از کسب درآمد در معرفی شما به بازار هدف نیز بسیار موثر است.

اشتراک گذاری تورها: فضای مجازی و اینترنت بهترین بستری است که از طریق آن می‌توان به معرفی کسب و کار و خدمات خود پرداخت.

امکان تجزیه و تحلیل: با طراحی سایت گردشگری می‌توانید از طریق داده‌ها و اطلاعاتی که در سایت شما ثبت می‌شود به تجزیه و تحلیل بپردازید و بر اساس آن خدمات بهینه‌تری را به مشتری ارائه دهید.

محدود نبودن به زمان و مکان: با طراحی وب سایت گردشگری می‌توانید بدون توجه به زمان و بدون داشتن مکان ثابت خدمات خود را به فروش برسانید و برند خود را به همگان معرفی کنید.

طراحی سایت گردشگری رایگان

طراحی سایت گردشگری رایگان فرصتی است که آژانس‌های مسافرتی می‌توانند با کمک آن علاوه بر کسب درآمد بیشتر از رقبا پیشی بگیرند و همچنین با جذب توریست به اقتصاد کشور کمک کنند.

طراحی سایت گردشگری رایگان می‌تواند گامی بزرگ و موثر در حوزه جذب توریست باشد و این مورد می‌تواند موجب معرفی فرهنگ ایرانی به همگان و اشتغال‌زایی شود.

نکته: در طراحی سایت گردشگری رایگان تنها می‌توانید از برخی امکانات کلی استفاده کنید و بهره‌مند شدن از خدمات اختصاصی نیازمند پرداخت هزینه است.

این مورد را هم در نظر بگیرید که کیفیت همیشه و در همه جا اولویت دارد پس به هیچ وجه به این فاکتور مهم بی‌اعتنایی نکنید.


طراحی سایت گردشگری با وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای رایگان و محبوب است که طرفداران بسیاری دارد. با کمک قالب‌های آماده وردپرس می‌توانید در مدت زمانی کوتاه یک سایت حرفه‌ای و اختصاصی طراحی کنید و از امکانات گسترده آن بهره ببرید.

طراحی سایت گردشگری با وردپرس یکی از روش‌هایی است که اغلب افراد از آن استفاده می‌کنند. سایت‌هایی که با وردپرس طراحی شده‌اند از لحاظ سئو بسیار کارآمد هستند و به راحتی می‌توان آن‌ها را با الگوریتم‌های گوگل مطابقت داد. علاوه بر موارد فوق، طراحی سایت با وردپرس مزایای دیگری نیز دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

  • متناسب با استانداردهای دنیای وب

  • قابلیت طراحی اختصاصی گرافیک و قالب

  • قابلیت افزودن امکانات ویژه به درخواست صاحب سایت

طراحی سایت گردشگری سلامت

طراحی سایت گردشگری سلامت خدمتی بزرگ به بیماران است. در کشور ما با توجه به وجود متخصصین حاذق و پایین بودن هزینه‌های درمان نسبت به سایر کشورهای همسایه این امکان فراهم شده است که افراد به عنوان گردشگر سلامت وارد کشور شده و برای درمان خود اقدامات لازم را انجام دهند. در این میان کشورهای عراق و آذربایجان و عمان بالاترین درصد مراجعه به ایران را داشته‌اند. پس از مدتی کشورهای همسایه با توجه به استقبال افراد از گردشگری سلامت تصمیم گرفتند در این حوزه سرمایه گذاری کنند.

طراحی سایت گردشگری سلامت به افراد کمک می‌کند تا به محض ورود به ایران با مراکز و بیمارستان‌هایی که پذیرای گردشگران سلامت هستند آشنا شوند و از این طریق بهترین خدمات را دریافت کنند.

نمونه طراحی سایت گردشگری


تصویری که مشاهده می‌کنید نمونه طراحی سایت گردشگری است که در آن امکاناتی از قبیل جستجو پیشرفته، امکان رزرو اقامتگاه، هتل و خرید بلیط وجود دارد. همچنین از طریق منو بالای سایت می‌توانید اطلاعات کلی راجع به رستوران‌ها و تفرجگاه‌های شهر مقصد را بدست آورید.

داشتن یک فهرست ساده به کاربران کمک می‌کند تا به محض ورود به سایت آنچه را که به دنبالش هستند بیابند.

هزینه طراحی سایت گردشگری

تعرفه طراحی سایت به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. افزودن ویژگی‌های متنوع و اختصاصی به سایت موجب افزایش قیمت طراحی سایت گردشگری می‌شود.

از جمله ویژگی‌هایی که موجب افزایش قیمت طراحی سایت گردشگری می‌شود عبارتند از:

Comments

Popular posts from this blog

ساخت سایت پزشکی

ساخت فروشگاه اینترنتی با سی فایو