ساخت فروشگاه اینترنتی با سی فایو

تصویر نمونه فروشگاه ساز با سی فایو
نمونه ساخت سایت فروشگاهی با سی فایو


چرا باید یک فروشگاه اینترنتی داشته باشیم؟

اگر کسب و کاری دارید، حوزه کاری شما محدود به محله یا شهر شماست. اما داشتن یک وب سایت فروش، پنجره ای باز، در هر روز از سال و بدون محدودیت جغرافیایی برای شما فراهم می کند.


شما می توانید محصولات خود را به سراسر کشور و حتی به سراسر جهان ارسال کنید! علاوه بر این، یک وب سایت فروش به این معناست که فضای مجازی خود را داشته باشید تا بگویید که چه کسی هستید و چه چیزی را به عنوان یک برند ارائه می دهید. اگر امکان فروش آنلاین در سایت خود را به آن اضافه کنید، می توانید به رشد سریع در کسب و کار خود برسید.


همچنین به خاطر داشته باشید که با ابزارهایی مانند SEO (بهینه‌سازی موتور جستجوی ارگانیک) یا SEM (موقعیت‌یابی از طریق تبلیغات پولی) می‌توانید افراد بیشتری را در هنگام جستجو در اینترنت پیدا کنید و اگر تبلیغات را در شبکه های اجتماعی یا گوگل ادوردز پیاده سازی کنید، یعنی شما قصد دارید فروش وب سایت خود را تقویت کنید!


اما مراقب باشید: ایجاد یک صفحه وب فروش به این معنی است که باید برای این منظور آماده شود، یعنی مشتری بالقوه شما بتواند واقعاً آنلاین خرید کند و نه اینکه فقط فهرستی از جزئیات تماس باشد تا معامله را با روش های دیگر نهایی کند.


یک وب سایت فروش را می توان به عنوان یک فروشگاه آنلاین در نظر گرفت. این بدان معنی است که ویژگی های اصلی خرید آنلاین را حل می کند: کاتالوگ محصولات سازماندهی شده بر اساس دسته ها، اطلاعات محصول، سبد خرید، ادغام با روش های پرداخت و حمل و نقل.


اطلاعات سازمانی نیز می تواند در این نوع صفحات گنجانده شود، اگرچه تمرکز همیشه بر فروش است.


در موارد دیگر، صفحات وب را می توان ایجاد کرد که فقط شامل دکمه های پرداخت یکپارچه با یک درگاه پرداخت یا پلت فرم (مانند PayPal، Mercado Pago یا PayU) باشند. اگرچه، البته، این گزینه به اندازه یک فروشگاه آنلاین موثر نخواهد بود، هم برای ترغیب کاربر به خرید و هم برای مدیریت مدیریتی که یک تجارت الکترونیک به همراه دارد.


نحوه ایجاد یک وب سایت به کمک فروشگاه ساز

هنگام ایجاد یک صفحه وب، سؤالات زیادی مطرح می شود مانند آنچه مورد نیاز است؟ چگونه انجام می شود؟ چه کسی آن را انجام می دهد؟ و البته هزینه های مربوط به آن چیست؟ در حال حاضر چندین گزینه در بازار وجود دارد.


از یک طرف، پلتفرم هایی وجود دارند که به شما اجازه می دهند تا یک صفحه وب فروش را به راحتی و به طور مستقیم ایجاد کنید، مانند see5 که به راحتی می توانید به راه اندازی و ساخت یک فروشگاه اینترنتی بپردازید، و از سوی دیگر، توسعه صفحه وب سفارشی وجود دارد که توسط برنامه نویسان و طراحان انجام می شود.


انتخاب به اهداف کسب و کار شما و البته بودجه شما بستگی دارد. این نحوه رویکرد یک پروژه کاری را مشخص می کند.

صرف نظر از اینکه کدام گزینه را انتخاب می کنید، پنج نکته کلیدی در هنگام ایجاد یک وب سایت فروش وجود دارد. ما در زیر لیست کرده ایم تا بتوانید از پوشش آنها مطمئن شوید. چه به تنهایی آنها را انجام دهید، چه آن را به متخصصان محول کنید یا در پلتفرمی که انتخاب می کنید در نظر گرفته شوید.


1) دامنه

این یک نام منحصر به فرد است که از طریق آن مشتریان بالقوه شما به سایت شما دسترسی پیدا می کنند. به طور خاص، آدرسی است که در مرورگر وارد می کنید.


هزاران دامنه در اینترنت وجود دارد و همه آنها پسوندهای مختلفی دارند: info، .gob.ar یا .net و غیره. رایج ترین سایت های تجاری آنهایی هستند که به .com.ar یا .com ختم می شوند.


.com.ar: این یک دامنه محلی انحصاری برای سایت های آرژانتین است. در NIC.AR (اداره ملی ثبت دامنه اینترنتی) پردازش می شود و هزینه سالانه آن به پزو آرژانتین است. این بدان معناست که پس از ثبت نام، هر سال باید آن را تمدید کنید تا آن را حفظ کنید. هزینه آن از دامنه .com ارزان تر است.


در اینجا ما به شما میگوییم که چگونه یک آدرس وب را در Tiendanube خود پیکربندی کنید.

.com: این دامنه بین المللی است و بنابراین هزینه آن به دلار است. می توانید آن را از طریق ارائه دهندگان هاست خارجی مانند Hostgator، GoDaddy یا Domain.com مدیریت کنید (حداقل قرارداد 1 ساله است).


وقتی سرویس میزبانی را (در زیر توضیح خواهیم داد) همراه با دامنه قرارداد می‌کنید، این شرکت‌ها معمولاً «بسته‌های» ویژه‌ای را نیز ارائه می‌کنند، توصیه می‌کنیم پیشنهادات را تجزیه و تحلیل کنید!


در نهایت، به یاد داشته باشید که Tiendanube فقط دامنه‌هایی را که به .com.ar یا .com.co ختم می‌شوند میزبانی می‌کند، بنابراین اگر دامنه‌ای با پسوند دیگری دارید، باید سرویس میزبانی خود را استخدام کرده و آن را به فروشگاه خود پیوند دهید. ما از شما دعوت می کنیم تا برخی از گزینه های دامنه رایگان را مشاهده کنید.


2) میزبانی

مکانی است که وب سایت شما در آن میزبانی می شود. از سرورهایی تشکیل شده است که تمام محتویات صفحه را ذخیره می کند تا بتوان آن را نمایش داد (فایل های html، تصاویر، فیلم ها و غیره).

برخی از پلتفرم ها خدمات میزبانی را که در برنامه هایشان گنجانده شده است را به شما ارائه می دهند. در موارد دیگر، شما باید آن را به تنهایی استخدام کنید. خدمات میزبانی در آرژانتین و همچنین خارج از کشور (مانند مواردی که در قسمت قبل ذکر کردیم) وجود دارد، بنابراین معمولاً هزینه آنها به دلار است.

هنگام استخدام هاست بسیار مهم است که ارائه دهنده بتواند ثبات و امنیت سایت را تضمین کند. هیچ‌کس نمی‌خواهد صفحه‌اش در برابر نوعی حمله خارجی آسیب‌پذیر باشد یا دیگر آنلاین نباشد. به خصوص در مواقعی که می دانید ترافیک بیشتری دریافت خواهید کرد و کلید کسب و کار خود هستید، مانند Cyber ​​Monday یا Hot Sale.

3) پلتفرم

همانطور که در ابتدا گفتیم، چندین جایگزین در بازار وجود دارد. اگرچه صفحات وب فروش سفارشی هنوز در حال توسعه هستند (استخدام برنامه نویسان و طراحان)، رایج ترین آنها استفاده از یک پلتفرم تجارت الکترونیک است.

به این ترتیب، تمامی قابلیت‌های فروش (کاتالوگ محصولات، سبد خرید، روش‌های پرداخت و روش‌های ارسال) حل شده و مدیریت تجارت الکترونیک خود را آسان‌تر می‌کند. بسته به گزینه ای که انتخاب می کنید، هاست نیز شامل می شود.

4) طراحی

وب سایت یک فضای مجازی است که نشان دهنده کسب و کار شما در دنیای آنلاین است. بنابراین، مهم است که طراحی صفحه سایت شما هویت بصری برند شما را منعکس کند.

و نه تنها این، بلکه باید برای کاربری که خرید آنلاین انجام می دهد نیز کاربردی باشد. به عبارت دیگر: طراحی صفحه وب فروش شما باید آماده و بهینه شده باشد تا فرآیند خرید روان شود و بدیهی است که تبدیل حاصل شود.

اگر مشتری بالقوه شما اطلاعات محصول را به درستی نمی بیند یا به طور مستقیم دکمه های پرداخت و روش های ارسال را پیدا نمی کند، می تواند در عرض چند ثانیه صفحه وب فروش شما را ترک کند.

در see5.net ما قالب‌های طراحی رایگان داریم که برای فروش طراحی و بهینه‌سازی شده‌اند. ما شما را به دیدن آنها دعوت می کنیم تا بتوانید بهترین مطابقت را با کسب و کار خود انتخاب کنید و البته آن را با هویت بصری برند خود تطبیق دهید.

5) محتوا

هر صفحه وب فروش دارای محتوایی است، خواه مربوط به فرآیند خرید، جزئیات محصول، یا سازمانی و برند باشد. این باید طوری طراحی شود که اعتماد به نفس را به شخصی که به این فضا می آید منتقل کند.

عرشه مجازی این مهم است تا مشتری بالقوه شما برای خرید احساس امنیت کند.


Comments

Popular posts from this blog

ساخت سایت پزشکی

طراحی وب سایت گردشگری