ساخت سایت صرافی آنلاین برای فروش ارز دیجیتال


6 تم وردپرس برای ایجاد یک وب سایت ارز دیجیتال 


آیا می خواهید بهترین تم های وردپرس را برای ایجاد وب سایت ارز دیجیتال یا بیت کوین پیدا کنید؟


با محبوبیت بسیار زیاد ارزهای دیجیتال مانند: بیت کوین، لایت کوین و ریپل، تقاضا برای تم های وردپرس اختصاص داده شده به ارزهای دیجیتال بسیار قوی شده است.


بنابراین، اگر در تجارت فروش ارز دیجیتال هستید یا می خواهید به علاقه مندان به سرمایه گذاری آموزش دهید، در این لیست یک قالب وردپرس را پیدا خواهید کرد که برای شما عالی خواهد بود.

همچنین می توانید با استفاده از سایت فروشگاه ساز سی فایو، شروع به ساخت و طراحی سایت با سی فایو برای خود کنید و کسب و کار خود را به راحتی آنلاین کنید.

هر پروژه ارز دیجیتالی که قصد راه اندازی آن را دارید، در اینجا یک راه حل ایده آل پیدا خواهید کرد. علاوه بر این، اگر بتوانید خدماتی مانند نظارت بر ارزهای دیجیتال، داده کاوی، تجارت و موارد دیگر را برای ایجاد یک وب سایت ارز دیجیتال کامل ارائه دهید، در جای مناسبی هستید.


بدون هیچ مقدمه ای، از شما دعوت می کنیم تا لیست ما از بهترین تم های ممتاز وردپرس را که برای کمک به شما در ایجاد هر وب سایت ارزهای دیجیتال طراحی شده است، کشف کنید.


اما ابتدا بیایید با هم بفهمیم چگونه یک وبلاگ وردپرس را نصب کنیم 7 مرحله و چگونه یک تم وردپرس را در وبلاگ خود پیدا، نصب و فعال کنیم.


1. MyBitco

طرح‌بندی آن کمی عجیب است، فقط به این دلیل که به شما کمک می‌کند یک وب‌سایت مجله ایجاد کنید که به پردازش موضوعات مرتبط با ارزهای دیجیتال اختصاص دارد. محبوبیت ارزهای دیجیتال در حال افزایش است، بنابراین فرصتی عالی برای ایجاد یک وب سایت اختصاصی به آنها خواهد بود. تم های وردپرس برای ایجاد یک وب سایت ارزهای دیجیتال - Mybitco


همه انتشارات اخیر در بخش اول صفحه شما ظاهر می شوند، همه در یک طرح بندی جذاب و جذاب. مقالات را می توان به صورت عملی سازماندهی کرد و کاربران می توانند آنها را به روشی بصری کشف کنند.


ساختار طرح‌بندی واکنش‌گرا است تا به مشترکین تلفن همراه شما این امکان را بدهد که وب‌سایت شما را در هر نقطه از تلفن یا تبلت خود مشاهده کنند. تم وردپرس MyBitco همچنین به شما کمک می کند تا تجارت مشاوره سرمایه گذاری خود را با یک فرم تماس یکپارچه سازماندهی کنید.



2. Curbitcy

آیا برای ایجاد آسان وب سایت ارزهای دیجیتال خود به یک پوسته وردپرس ممتاز نیاز دارید؟ این قالب وردپرس با ظاهری زیبا، طرح‌بندی صفحه آماده و کاربردی را ارائه می‌دهد که شما را در این تجارت همراهی می‌کند


شما می توانید این قالب وردپرس را به صورت بلادرنگ ویرایش و سفارشی کنید و با استفاده از صفحه ساز بصری Elementor که با این پوسته وردپرس ادغام شده و با کتابخانه محتوای قدرتمند JetElements آن نیز همراه است، طرح بندی های جدیدی ایجاد کنید. ایجاد و سفارشی کردن هر صفحه با توجه به نیازها و ترجیحات شما آسان خواهد بود.


اگر نیاز به اشتراک گذاری یک گواهی از یک مشتری راضی دارید، می توانید به بخش توصیفات این موضوع اعتماد کنید. اسناد آن در دسترس است و پشتیبانی مشتری آن 24 ساعته، XNUMX روز، در صورت بروز مشکل در هنگام نصب یا پیکربندی، شما را همراهی خواهد کرد.


3. پرندگان

Avian یک تم وردپرس همه کاره برای طرح بندی OnePage است، با چندین نسخه نمایشی کاربردی، که یکی از آنها با دقت طراحی شده است تا به شما کمک کند تا هر وب سایت تجاری ارز دیجیتال ایجاد کنید.


این بر مینیمالیسم، خلاقیت تمرکز دارد و دارای بسیاری از ویژگی های شگفت انگیز است. WPBakery et Slider Revolution نمونه های کاملی از افزونه های ممتاز رایگان هستند. همچنین می توانید با افزودن انیمیشن ها در حین پیمایش برای بهبود سئوی خود، حضور اینترنت خود را بهبود بخشید.


علاوه بر این، این قالب وردپرس از ویژگی‌ها و پیشنهادات واکنش‌گرا و به‌روزرسانی‌های منظم رتینا، سازگاری با چندین مرورگر جدید و مدرن، پشتیبانی فرم تماس ۷، WooCommerce و Google Maps پشتیبانی می‌کند. به عنوان یک تم وردپرس تجاری، نمونه کارها با قابلیت فیلتر کردن نفس گیر را ارائه می دهد.



4. مرموز

Cryptic یک قالب وردپرس فوق العاده قدرتمند، تمیز، مدرن و واضح است که برای مبتدیان و مبتدیان طراحی شده است که به مهارت های کدنویسی نیاز ندارد و به شما کمک می کند تا یک وب سایت شرکت مالی ایجاد کنید که ارزهای دیجیتال را می پذیرد.


Cryptic دارای کد بهینه سازی شده برای عملکرد فوق العاده سریع و قابلیت استفاده سئو است. علاوه بر طرح‌بندی واکنش‌گرا، کاملاً از عملکرد رتینا پشتیبانی می‌کند که ظاهری باورنکردنی به گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های با وضوح بالا می‌دهد. قابلیتی که در اکثر وب سایت های مدرن یافت می شود.


Elementor به شما این امکان را می دهد که هر طراحی وب سایت یا وبلاگی را با ظاهری حرفه ای ایجاد کنید و راحت و راحت باشید. از پرداخت هزینه زیاد برای وب سایتی که خودتان می توانید آن را بسازید، دست بردارید.


این قالب وردپرس دارای 3 دمو کاربردی، پشتیبانی از به اشتراک گذاری محتوای شما در شبکه های اجتماعی مختلف، بخشی اختصاص داده شده به اطلاعات مورد استفاده در بازار ارزهای دیجیتال، پشتیبانی WooCommerce است که بیت کوین را به خوبی مدیریت می کند، مستندات دقیق و موارد دیگر.



5. برایت

مانند پوسته وردپرس پرندگان، پوسته وردپرس Bryte دارای طرح بندی انعطاف پذیر است که به آن تطبیق پذیری شگفت انگیزی می دهد. این تطبیق پذیری را باید به بسیاری از ویژگی ها و روندهای مدرن ردیابی کرد.

مجموعه ای از چهارده نسخه نمایشی فوق العاده به شما این امکان را می دهد که هر نوع وب سایتی را که می خواهید ایجاد کنید، طرح بندی مناسب را پیدا کنید. اما در ایجاد هر وب سایت دارایی مالی ارزهای دیجیتال، به ویژه برای کسانی که بیت کوین را می پذیرند، عالی است.

این افزونه با پلاگین Elementor سازگار است که به شما امکان می‌دهد طرح‌بندی‌های مختلف را سفارشی کنید یا طرح‌بندی خود را ایجاد کنید.

شما در تبدیل خود به یک سازنده وب سایت واقعی موفق خواهید بود حتی اگر هیچ مهارت برنامه نویسی نداشته باشید. به لطف Cherry Framework، Bryte با پلاگین های Cherry ارائه می شود که به شما کمک می کند حضور قوی تری در وب ایجاد کنید.


6. beratung

از کسب‌وکارهایی مانند آژانس‌ها گرفته تا شرکت‌های مشاوره، قالب وردپرس Beratung در ایجاد هر وب‌سایتی برای آنها، به‌ویژه کسانی که با ارزهای دیجیتال کار می‌کنند، عالی خواهد بود.

با انتخاب یکی از شش دمو موجود و با استفاده از وارد کردن خودکار محتوای دمو، قادر خواهید بود وب سایت خود را در عرض چند دقیقه ایجاد کنید.

از همین امروز برای شروع درنگ نکنید و این تم وردپرس را انتخاب کنید تا به سرعت در بازار ارزهای دیجیتال شروع کنید. به‌روزرسانی‌های رایگان و مادام العمر، پشتیبانی از WPML، WooCommerce، WPBakery، Slider Revolution و موارد دیگر ارائه می‌شود.

کنترل پنل آن نیز بسیار عالی است. گزینه های SEO شما را در کار دشوار محبوب کردن وب سایت خود در موتورهای جستجوی مختلف همراهی می کند. بنابراین، اگر می خواهید حسابداری باشید که وب سایت او از رقبا متمایز است، پس این موضوع وردپرس ارزش بررسی را دارد.


Comments

Popular posts from this blog

ساخت سایت پزشکی

طراحی وب سایت گردشگری

ساخت فروشگاه اینترنتی با سی فایو