بهترین شرکت طراحی سایت



هر شرکت طراحی سایت معتبر، باید ویژگی‌هایی از قبیل سابقه، تعهد، تخصص، خدمات هاست و سرور و … را داشته باشد. انتخاب یک شرکت یا تیم درست برای طراحی سایت اهمیت بسیار بالایی دارد، چرا که انگار شما با سپردن سایتتان به یک شرکت، همه اعتبارتان را به او می‌سپارید. یک سری ویژگی‌ها وجود دارد که شما می‌توانید آنها را در انتخابتان لحاظ کنید و بهترین تصمیم را بگیرید. در ادامه به توضیح هر یک از این ویژگی‌ها می‌پردازیم.


تخصص در طراحی سایت با سایت ساز سی فایو

تقریبا پایه و اساس یک شرکت طراحی سایت، تخصص آن است. یک شرکت معتبر، باید تمامی راه‌ و روش‌های گسترش تجارت مشتریان را بشناسد، بتواند انواع نیازهای مشتری را برآورده کند و خواسته او را روی سایت اجرا کند. یک شرکت متخصص، باید توانایی اجرای انواع طرح‌ها را برای مشتری داشته باشد. همچنین باید چالش‌هایی که مشتری با آنها رو به رو است را درک کند و برایشان راه حل‌های نوآورانه ارائه دهد.


سابقه موفقیت در طراحی سایت

سابقه، مسئله بسیار مهمی است که باید درنظر گرفته شود. منظور ما از سابقه، مدت زمان فعالیت یک شرکت نیست؛ بلکه تعداد پروژه‌های موفقی هست که به انجام رسانده است. زیرا برپا بودن شرکت به تنهایی ملاکی برای سابقه نیست. برای تحقیق درمورد سابقه یک شرکت، شما باید به سایت مشتریانشان سر بزنید و آنها را بسنجید. به عنوان مثال بهترین شرکت طراحی سایت، شرکتی است که انواعی از ساخت و طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت شخصی، ساخت فروشگاه اینترنتی و … را به‌طور موفق طراحی کرده باشد؛ این به این دلیل است که شما هر پروژه‌ای را به این شرکت بسپارید، مطمئن هستید که کار عالی انجام خواهد شد. از همه مهم‌تر، سایت خود شرکت، باید به بهترین نحو طراحی و دیزاین شده باشد. زیرا وبسایت یک شرکت طراحی سایت، مهم‌ترین عامل نشان دهنده حرفه‌ای بودن آن است. به عبارت دیگر، وبسایت، ویترین این شرکت به حساب می‌آید.


تعهد در انجام پروژه

تعهد، یکی از ملزومات یک شرکت حرفه‌ای است. تعهد به خواسته مشتری یک مسئله بسیار با اهمیت است؛ قطعا برای مشتری مهم است که شکل و شمایل سایت را همان‌طور که در ابتدا مطرح کرده بود، تحویل بگیرد. همچنین بدقولی در زمان تحویل کار، در شرکت‌های مبتدی و غیرمعتبر بسیار دیده می‌شود. اگر احساس کنید شرکت موردنظر قرار نیست کارتان را در موعد مقرر شده تحویل دهد، عاقلانه‌ترین کار این است که پروژه‌تان را به شرکت دیگری بسپارید. همچنین ممکن است پس از اتمام و تحویل کار، به مشکلی بربخورید؛ در این حالت، اگر طرف حساب شما یک شرکت طراحی سایت معتبر باشد، قطعا کارشناسان آن در اسرع وقت مشکل شما را حل خواهند کرد.


خدمات گسترده

بهترین شرکت طراحی سایت، قطعا خدماتی را ارائه می‌دهد که شرکت‌های عادی امکان آن را ندارند. به عنوان مثال، آموزش کنترل پنل پس از طراحی سایت، می‌تواند یکی از این خدمات پس از فروش باشد. شاید در ابتدا عبارت “خدمات پس از فروش” در حوزه طراحی سایت برای شما واضح نباشد، اما حتی در این حوزه، خدمات بسیاری وجود دارد که یک شرکت معتبر و خلاق می‌تواند برای موفقیت بیشتر به مشتری‌اش ارائه دهد. خدماتی مانند پاسخگویی ۲۴ ساعته به سوالات مشتریان، امکان پشتیبانی سایت به مدت چند ماه، امکان تولید محتوا و سئو برای سایت، خدمات امنیتی، بهترین هاستینگ و تبلیغات اینترنتی، از جمله خدماتی هستند که یک شرکت معتبر و حرفه‌ای در کنار طراحی سایت، امکان ارائه‌شان را دارد.


استفاده از بهترین سرور و هاست

استفاده از سرور و هاست قدرتمند، یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌هایی است که یک شرکت حرفه‌ای و موفق آن را دارد. سرور و هاست قدرتمند، می‌تواند از پس همه ایده‌ها و خواسته‌های شما برآید و در مقابل، خدمات هاستینگ ضعیف می‌تواند شما را با مشکلات جدی رو به رو کند. شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که اصلا سرور چرا تا

این حد اهمیت دارد؟ می‌دانیم که تمامی اطلاعات سایت ما بر روی هاست قرار دارد؛ اگر یک درصد هاست به مشکل بر بخورد، سایت دچار مشکلات جدی خواهد شد. یک سرور خوب، امنیت سایت را بالا می‌برد، امکان گسترش و رشد را به شما می‌دهد، سرعت انجام کار را افزایش می‌دهد و در بازه زمانی مشخصی از اطلاعات شما بکاپ می‌گیرد. به عنوان مثال برای ساخت فروشگاه اینترنتی، استفاده از یک هاست با کیفیت اهمیت بسیار بالایی دارد، زیرا امکان دارد در لحظه چند صد نفر در فروشگاه در حال خرید کردن باشند و قطع شدن سایت نارضایتی‌های بسیار را به همراه آورد. بنابراین، درباره خدمات هاستینگ معتبر تحقیق کنید و از اعتبار بالای هاستی که شرکت طراحی سایت موردنظر از آن استفاده می‌کند، اطمینان حاصل کنید. همچنین، بهتر است هاست گواهینامه SSL داشته باشد؛ گواهینامه SSL، گواهینامه تایید دامنه است.


طراحی سازگار با سئو

اینکه سایت شما به نحوی طراحی شود که کاملا با اصول سئو سازگار باشد، خیلی مهم است. به زبان ساده، سئو مجموعه کارهایی است که انجام می‌شود تا یک سایت در گوگل به صفحه اول و مخصوصا ۳ نتیجه اول برسد. هنگام طراحی سایت نیز باید اصولی برای بهینه سازی سایت رعایت شود. برای اطمینان از کاردرست بودن شرکت طراح سایت، ابتدا به سایت خودشان سر بزنید و ببینید وضعیت سئوی آن چگونه است؛ زیرا شرکتی که در سئو مهارت داشته باشد، قطعا در وهله اول سایت خودش را به رتبه عالی در گوگل می‌رساند.


قیمت منطقی

قیمت طراحی وب سایت در میان شرکت‌های مختلف بسیار متفاوت است. برای طراحی سایت، حدود قیمتی مشخصی وجود دارد که پرداخت هزینه بیشتر از این حدود منطقی نیست؛ همچنین هزینه کمتر از این حد هم کمی در کیفیت کار شرکت موردنظر شک ایجاد می‌کند. بهترین شرکت طراحی سایت، شرکتی است که طراحی سایت ارزان را به همراه امکانات کامل به مشتریانش ارائه دهد. منظور از ارزان، قیمتی است که متناسب با امکانات ارائه شده بوده و مقرون به صرفه باشد. ما در مقاله قیمت راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی، به طور کامل درباره هزینه‌های راه اندازی سایت صحبت کردیم.



Comments

Popular posts from this blog

ساخت سایت پزشکی

طراحی وب سایت گردشگری

ساخت فروشگاه اینترنتی با سی فایو