ساخت سایت پزشکی


طراحی و ساخت وب سایت پزشکی

اگر شما مسئول استراتژی بازاریابی دیجیتال بیمارستان هستید یا مطب دارید، ممکن است به دنبال راه هایی برای به روز رسانی آن باشید تا مدرن تر، کاربر پسندتر و در راستای اهداف بازاریابی شما باشد. به هر حال، اینها بخش های کلیدی بهترین طراحی وب سایت پزشکی هستند. اما از کجا باید شروع کرد؟ 


طراحی وب سایت برای سازمان های پزشکی می تواند چالش برانگیز باشد. دکترها و پزشکان اغلب حجم زیادی از اطلاعات برای ارائه در وب سایت خود دارند، و برای انجام این کار به گونه ای تلاش می کنند که بازدیدکنندگان خود را گیج و یا غرق نکنند. به‌علاوه، بسیاری از وب‌سایت‌های پزشکی چندین سال پیش ایجاد شدند و دیگر با استانداردهای طراحی امروزی مطابقت ندارند، و مرور آنها را در دستگاه‌های تلفن همراه و تلفن‌های هوشمند ناسازگار یا دشوار می‌سازد. شما می توانید با سایت ساز سی فایو به راحتی قالب مورد نظر خود را انتخاب کرده و سروع به شاخت و طراحی سایت پزشکی خود کنید. برای شروع ساخت سایت خود بر روی لینک زیر کلیک کنی.

https://see5.net/


چرا پزشکان به استانداردهای طراحی وب نیاز دارند؟

هر صنعتی در واقع مجموعه ای از استانداردهای طراحی وب خود را دارد. در بیشتر موارد، آنها بسیار شبیه هستند. با این حال، دکترها و پزشکان باید به این واقعیت توجه داشته باشند که اکثریت کسانی که از وب‌سایت آن‌ها بازدید می‌کنند، با شرایط اضطراری مواجه هستند یا باید اطلاعات را خیلی سریع قبل از بازدید پیدا کنند.

به همین دلیل، پزشکان باید از مجموعه ای از استانداردهای عمومی در سایت خود پیروی کنند که در زیر به آن خواهیم پرداخت. وب سایت های پزشکی کاملاً باید:

  • برای پیمایش سریع بسیار آسان باشید

  • ارائه متداول ترین اطلاعات و فایل ها از یک مکان مرکزی

  • به طور کامل در دستگاه های تلفن همراه در دسترس باشید


هنگامی که در حال تحقیق در مورد طراحی وب برای پزشکان و دکترها هستید، این نیازها را در ذهن خود نگه دارید. بدون این استانداردها، وب سایت شما ممکن است نتواند به سرعت و با دقت به افرادی که در شرایط اضطراری هستند خدمات رسانی کند و این ممکن است منجر به مراجعه آنها به ارائه دهنده مراقبت های پزشکی و بهداشتی دیگر شود.



بهترین روش های طراحی وب سایت پزشکی

بیایید برخی از بهترین روش‌ها برای ساخت و طراحی وب‌سایت پزشکی را با کمی جزئیات بیشتر بررسی کنیم، که با یکی از مهم‌ترین جنبه‌ها شروع می‌کنیم: ناوبری و منوها.


ناوبری ساده و واضح

ناوبری یکی از حیاتی ترین جنبه های طراحی وب پزشکی است. از آنجایی که اکثر کسانی که در حال مرور سایت شما هستند عجله دارند و به دنبال اطلاعات می گردند، باید ناوبری سایت شما واضح، مختصر و به راحتی قابل درک باشد. اگر این معیارها را برآورده نکند، بازدیدکنندگان احتمالاً سایت شما را برای یافتن دیگری ترک می‌کنند و بنابراین به وب سایت های پزشکی دیگری مراجعه می کنند.


در حالت ایده‌آل، وب‌سایت شما باید منویی از حدود 5-6 مورد «سطح بالا» داشته باشد که در بالای صفحه اصلی شما قرار می‌گیرد. هنگامی که بازدیدکننده ماوس را روی هر مورد می‌چرخاند، منو می‌تواند برای نشان دادن آیتم‌های «زیر سطح» اضافی گسترش یابد، که برای اطلاعات بیشتر می‌توان روی همه آنها کلیک کرد.


برای مثال، منوی شما ممکن است مواردی مانند «بازدیدکنندگان»، «بیماران»، «خدمات»، «کارکنان» و «فرم‌ها» داشته باشد. هنگامی که ماوس را روی «بیماران» قرار می‌دهید، منو برای نمایش گزینه‌هایی مانند «فرم‌ها برای بیماران جدید»، «روش‌های بستری»، «اطلاعات اضطراری» و غیره گسترش می‌یابد. این منو را مختصر و صفحه اصلی را تمیز نگه می دارد، اما سازماندهی منطقی را ارائه می دهد که می تواند توسط هر بازدیدکننده ای دنبال شود.


سازماندهی شفاف بازدیدکنندگان را با محتوای شما درگیر نگه می دارد و آنها را تشویق می کند تا زمان بیشتری را در وب سایت شما بگذرانند. این می تواند نرخ پرش را کاهش دهد و سیگنال های مثبتی را به گوگل ارسال کند، که می تواند تلاش های شما را برای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) افزایش دهد.


طراحی پاسخگو و سازگار با موبایل

طراحی وب سایت برای سازمان های پزشکی نیز باید با استانداردهای موبایل پسند امروزی مطابقت داشته باشد. اگر سایت شما واکنش گرا نیست، یعنی اگر به طور خودکار اندازه محتوای خود را بدون کوچک نمایی یا پیمایش بیش از حد روی دستگاه تلفن همراه نمایش دهد احتمالاً باید دوباره طراحی شود.

طراحی ریسپانسیو یک فرم طراحی وب برای آینده است که به سایت شما اجازه می دهد تا به صورت پویا تنظیم شود تا به درستی در مرورگرها و دستگاه هایی با هر شکل و اندازه نمایش داده شود. بیماران و خانواده‌هایشان را که اغلب با عجله از تلفن‌هایشان استفاده می‌کنند، از اسکرول کردن و زوم کردن برای یافتن شماره تلفن یا آدرس بیمارستان باز می‌دارد.

سرمایه‌گذاری در طراحی واکنش‌گرا تضمین می‌کند که سایت پزشکی شما یک تجربه ثابت را برای همه بازدیدکنندگان، چه در حال حاضر و چه در آینده، بدون توجه به دستگاه‌هایی که عرضه می‌شوند، ارائه می‌کند.


Comments

Popular posts from this blog

طراحی وب سایت گردشگری

ساخت فروشگاه اینترنتی با سی فایو