بهترین پلتفرم های فروشگاه ساز آنلاین در سال 2022


بهترین پلتفرم فروشگاه ساز در سال 2022

ایجاد یک فروشگاه آنلاین نیاز به کار دارد. شما باید پرداخت ها را پردازش کنید، با مشتریان معامله کنید و موجودی را مدیریت کنید.

اما اولین قدم این است که بهترین بستر فروش آنلاین را برای کسب و کار خود انتخاب کنید. این به شما کمک می‌کند یک استراتژی بازاریابی قوی بسازید، یک طراحی سایت عالی ارائه دهید، تجربه خرید مشتریان خود را بهبود ببخشید، و مدیریت موجودی و پردازش سفارش را بسیار قابل کنترل‌تر کنید.

گزینه های زیادی وجود دارد که تمام ویژگی های مورد نیاز برای راه اندازی یک وب سایت تجارت الکترونیک را ارائه می دهد. بنابراین، بسیار مهم است که بر اساس ایده های تجاری، اهداف و بودجه خود انتخاب کنید.

در پلت فرم فروش آنلاین به دنبال چه ویژگی هایی باشیم؟

میزبانی وب خود را در فروشگاه ساز سی فایو (https://see5.net/shop-creator) بخرید و حضور آنلاین خود را افزایش دهید. ما طرح ایده آلی برای پروژه شما داریم.

ما در اینجا جای زیادی برای پوشش داریم. گزینه های زیادی وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند.

در این بخش، ما به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین پلتفرم تجارت الکترونیک را بر اساس نیازها و جایگاه منحصر به فرد خود انتخاب کنید. در زیر، مجموعه‌ای از بهترین پلتفرم‌های فروشگاه ساز آنلاین موجود امروز را بررسی خواهیم کرد.

در نهایت، به یاد داشته باشید که اینها همه پلتفرم‌های فروش آنلاین خود میزبان هستند، بنابراین باید یک ارائه‌دهنده میزبانی نیز پیدا کنید.

1. تجارت الکترونیک Zyro – قدرتمند و در دسترس

پلتفرم های فروش آنلاین zyro

در حالی که Zyro تا حدودی یک تازه وارد در این لیست است، اما به سرعت ثابت کرده است که یکی از بهترین راه حل های تجارت الکترونیک موجود است. Zyro با تمرکز بر مبتدی بودن و مملو از ویژگی های عالی، به شما امکان می دهد فروشگاه ساز آنلاین خود را در چند دقیقه بسازید.

چندین تم فروشگاه ساز آنلاین را برای انتخاب ارائه می دهد که با ویژگی کشیدن و رها کردن ویرایشگر به راحتی می توان آنها را سفارشی کرد. این طرح‌های وب نیز به‌طور پیش‌فرض برای موبایل بهینه‌سازی شده‌اند، به این معنی که فروشگاه شما به سرعت با هر نوع صفحه‌ای که مشتریان شما برای دسترسی به وب‌سایت شما استفاده می‌کنند، سازگار می‌شود.

مهمتر از همه، مدیریت موجودی ساده و آسان است. علاوه بر این، Zyro ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی را برای بازاریابی آنلاین ارائه می دهد، مانند تولید کننده نام برای شرکت ها یا تولید کننده محتوا.

اگر یک سازنده وب‌سایت تجارت الکترونیک را ترجیح می‌دهید که پشتیبانی تلفنی ارائه می‌دهد، اگر زمانی به کمک نیاز داشتید، ممکن است Zyro برای شما مناسب نباشد. با این حال، می توانید از طریق چت آنلاین یا ایمیل با تیم پشتیبانی آنها 24 ساعته تماس بگیرید.

Zyro یکی از ارزان ترین و قابل اطمینان ترین گزینه های موجود در این لیست است و مهم نیست که چه نوع فروشگاه آنلاینی را می خواهید بسازید. اگر نمی توانید برای شروع کسب و کار آنلاین خود صبر کنید، بهترین سازنده وب سایت تجارت الکترونیکی را که Zyro است انتخاب کنید.


طرفداران:

ایده آل برای مبتدیان و در دسترس است.

اگر می خواهید کسب و کار خود را گسترش دهید به راحتی قابل گسترش است.

گزینه های پرداخت چندگانه

بسیاری از تم های رایگان موجود به طور خاص برای استفاده در فروشگاه ساز طراحی شده اند.

معایب:

در مقایسه با سایر گزینه های موجود در این لیست، فاقد برخی از ویژگی های پیشرفته تر تجارت الکترونیک است.

پشتیبانی تلفنی در دسترس نیست.

قیمت ها و طرح ها

Zyro دو طرح تجارت الکترونیک را ارائه می دهد که عبارتند از تجارت الکترونیک با 7.64 یورو در ماه و تجارت الکترونیک پلاس با 11.89 یورو در ماه.

برای کسانی که تازه شروع به کار کرده اند، طرح پایه تجارت الکترونیک یکی از ارزان ترین گزینه های این لیست در مقایسه با اکثر سازندگان وب سایت است و ویژگی هایی مانند پهنای باند نامحدود، اعلان ها را ارائه می دهد.

از طریق ایمیل، کوپن های تخفیف، کارت های هدیه و پیگیری کامل سفارش.

از طرف دیگر، طرح eCommerce Plus برای افرادی که می خواهند تجارت خود را توسعه دهند بهتر است زیرا ابزارهای پیشرفته تری مانند بازیابی سبد خرید رها شده، گزینه هایی برای فروش محصولات شما در رسانه های اجتماعی و فروشگاه های چند زبانه را ارائه می دهد.

Zyro با برنامه های مقرون به صرفه و ویرایشگر آسان برای استفاده، یک انتخاب عالی برای کسب و کارهای کوچکی است که تازه شروع به کار کرده اند یا هیچ مهارت برنامه نویسی ندارند. با این حال، اگر صاحب یک شرکت بزرگتر هستید، Zyro نیز چیزهای زیادی برای ارائه دارد.


2. WooCommerce – یک پلت فرم عالی برای وردپرس

پلتفرم های فروش آنلاین: صفحه اصلی WooCommerce.

برخلاف بقیه گزینه هایی که به آنها نگاه خواهیم کرد، WooCommerce یک پلت فرم تجارت الکترونیک مستقل نیست. این یک افزونه است که مخصوص وردپرس ساخته شده است.

WooCommerce کار فوق العاده ای در افزودن قابلیت های تجارت الکترونیک به پلتفرم انجام می دهد و یکی از گزینه های مورد علاقه ما است. این یک انتخاب عالی برای افراد مبتدی و حرفه ای است.

همچنین، به طور یکپارچه با داشبورد وردپرس ادغام می شود که برای کسانی که تازه شروع به کار کرده اند بسیار بصری است.

WooCommerce می تواند تمام اصول اولیه را انجام دهد، از ارسال اقلام برای فروش تا پردازش پرداخت ها. علاوه بر این، می‌توانید با استفاده از افزونه‌های اختصاصی که صدها مورد از آن‌ها موجود است، عملکرد افزونه را افزایش دهید.

به عنوان مثال، گزینه هایی برای ادغام تقریباً تمام پردازشگرهای پرداخت موجود یا استفاده از ابزارهای بازاریابی ایمیلی وجود دارد.

اگر به دنبال ایجاد یک فروشگاه ساز آنلاین ساده مبتنی بر وردپرس هستید، غلبه بر سهولت استفاده WooCommerce دشوار است. با این حال، استفاده از پلتفرم به پتانسیل کامل خود مستلزم افزودن و مدیریت چندین افزونه است.

همچنین، پشتیبانی مشتری WooCommerce تلفن یا ایمیل ندارد. ابتدا باید یک بلیط ارسال کنید و منتظر بمانید تا تیم از طریق چت آنلاین به سوال شما پاسخ دهد.

با این حال، این افزونه تجارت الکترونیک وردپرس راهنماها و انجمن های پشتیبانی آنلاین بسیاری را ارائه می دهد که اطلاعات حرفه ای و کاربران عادی را ارائه می دهد.

از طرف دیگر، اگر به دنبال افزونه‌های تجارت الکترونیک خاص وردپرس هستید، می‌توانید راهنمای ما را در اینجا بررسی کنید.


طرفداران:

کاملاً با وردپرس ادغام می شود.

می توانید فروشگاه خود را با استفاده از افزونه ها و تم های اختصاصی WooCommerce سفارشی کنید.

دارای یک جامعه بزرگ از کاربران است که می توانند به شما کمک کنند.

معایب:

افزودن ویژگی‌های پیشرفته به چندین افزونه نیاز دارد.

یکی از گران ترین گزینه های این لیست است.

قیمت ها و طرح ها

اگرچه WooCommerce به شما امکان می دهد یک فروشگاه ساز آنلاین به صورت رایگان ایجاد کنید، اما باید هزینه های اضافی مانند یافتن میزبان وب، ثبت نام دامنه، خرید گواهی SSL و پرداخت هزینه های افزونه هایی که می خواهید استفاده کنید را در نظر بگیرید.

اگر یک راه حل کامل می خواهید، یکی از برنامه های میزبانی WooCommerce ما را از 3.45 یورو در ماه تا 14.95 یورو در ماه انتخاب کنید.

اگر می خواهید کنترل کاملی در سفارشی کردن طراحی سایت و عملکرد فروشگاه خود داشته باشید، WooCommerce پلتفرم تجارت الکترونیک عالی برای شما است.

3. پرستاشاپ – کاربر پسند

پلتفرم های فروش آنلاین: صفحه اصلی پرستاشاپ.

برخلاف ووکامرس، پرستاشاپ یک پلت فرم اختصاصی تجارت الکترونیک است. هدف آن این است که به شما اجازه دهد تا در سریع ترین زمان ممکن یک فروشگاه اینترنتی زیبا راه اندازی کنید و این کار را نیز انجام می دهد.

پرستاشاپ جدا از اینکه استفاده از آن آسان است، دارای تعدادی ویژگی شگفت انگیز است. این شامل عملکرد قدرتمند مدیریت محصول، گزینه های پرداخت متعدد، صفحات پرداخت قابل تنظیم و موارد دیگر است.

علاوه بر قابلیت های داخلی آن، می توانید پلتفرم را از طریق افزونه ها و تم ها نیز گسترش دهید. اما برخی از ویژگی ها، مانند تجزیه و تحلیل و پشتیبانی مشتری، به ماژول های اضافی نیاز ندارند.

با این حال، در مقایسه با وردپرس، پرستاشاپ تجربه متفاوتی را ارائه می‌دهد، بنابراین توصیه می‌کنیم هر دو را امتحان کنید تا ببینید کدامیک بهترین نیازهای شما را دارد.

طرفداران:

تنظیمات پیشرفته مدیریت محصول و چندین گزینه پردازش پرداخت.

شخصی سازی تجربه پرداخت

از درخواست ها به طور مستقیم در پلت فرم پشتیبانی کنید.

معایب:

یک منحنی یادگیری برای درک ویژگی های پیشرفته وجود دارد.

گاهی اوقات می تواند کند اجرا شود.

قیمت ها و طرح ها

پرستاشاپ یک پلتفرم تجارت الکترونیک رایگان است، اما همچنان باید یک طرح میزبانی و یک دامنه خریداری کنید. اگر به دنبال برنامه های میزبانی برای Prestashop هستید، ما سه گزینه در دسترس داریم که از 1.89 یورو در ماه تا 7.45 یورو در ماه متغیر است.

پرستاشاپ یکی از مبتدی ترین پلتفرم های تجارت الکترونیک منبع باز است. دارای طیف گسترده ای از ماژول ها است و گزینه های زیادی برای ارتقا و سفارشی سازی در اختیار شما قرار می دهد.

سایت تجارت الکترونیک خود را بدون دردسر نادیده بگیرید.

4. Tiendanube - گزینه ای برای متخصصان آمریکای لاتین

The Danube با بیش از 70000 فروشگاه فعال در سراسر قاره، پلتفرم تجارت الکترونیک پیشرو در آمریکای لاتین در نظر گرفته می شود. فناوری آن برای برندهای کوچک، متوسط ​​و بزرگی که به دنبال افزایش درآمد خود از طریق فروش اینترنتی هستند ایده آل است.

در میان ویژگی های ارائه شده، بیش از 30 گزینه تم قابل تنظیم، پایداری پلت فرم و ادغام با سایر کانال های فروش آنلاین، مانند خرید اینستاگرام و فروشگاه های فیس بوک، برجسته هستند.

ایجاد فروشگاه تنها به 5 مرحله نیاز دارد: ثبت نام، انتخاب طرح، آپلود اولین محصول، پیکربندی روش های پرداخت و پیکربندی روش های ارسال.

طرفداران:

مونتاژ فروشگاه نیاز به دانش فنی قبلی ندارد، بنابراین نیازی به استخدام برنامه نویس یا طراح برای ایجاد تجارت الکترونیک نیست.

طراحی Administrator آن بسیار بصری و قابل درک است.

این پلتفرم امکان فروش آنلاین محصولات فیزیکی و دیجیتالی (کتاب های الکترونیکی، پادکست ها و به طور کلی قابل دانلود) را ارائه می دهد.

این یکپارچگی با روش های اصلی پرداخت و حمل و نقل در منطقه را ارائه می دهد، علاوه بر این دارای گزینه های قابل تنظیم برای هر دو مورد است.

معایب:

اکثر ادغام ها از طریق برنامه های کاربردی ارائه شده توسط Tiendanube رایگان نیستند.

قیمت ها و طرح ها

Tiendanube برای هر مرحله از کسب و کار شما طرح ها و قیمت ها را ارائه می دهد. طرح پایه از 399 پزو آرژانتین + 2٪ هزینه تراکنش ماهانه شروع می شود (فقط برای آرژانتین موجود است). این طرح برای کسانی که به تازگی شروع به فروش آنلاین کرده اند ایده آل است. اگر به دنبال خدمات کامل تری برای برند خود هستید، می توانید طرح های کامل، پلاس یا پیشرفته را انتخاب کنید. همه طرح ها دارای یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه هستند.

اگر چیزی که می خواهید ایجاد یک فروشگاه آنلاین حرفه ای است، Tiendanube یک گزینه عالی است. دارای برنامه های پرداختی است که با انواع مشاغل سازگار است و در مقایسه با سایر پلت فرم های فروش آنلاین بسیار آسان است.


5. Magento – بهترین راه حل برای استارت آپ ها

پلتفرم های فروش آنلاین: صفحه اصلی مجنتو.

برخلاف گزینه های قبلی ما، Magento در درجه اول برای مشاغل در مقیاس بزرگتر است و از نظر انعطاف پذیری نسبت به رقبا برتری زیادی دارد. این یک پلت فرم قدرتمند است که به شما امکان می دهد فروشگاه های آنلاین کوچک و بزرگ ایجاد کنید.

توجه داشته باشید که اگر می‌خواهید از آن استفاده کنید، تجربه توسعه وب مورد نیاز است، زیرا کاربرپسندترین گزینه در این لیست نیست.

با این حال، آن را با ویژگی های فراوان خود جبران می کند. به عنوان مثال، با در نظر گرفتن سئو طراحی شده است، از امنیت بالایی برخوردار است و همچنین به شما امکان استفاده از تم ها و افزونه ها را می دهد.

به نظر ما مجنتو بهترین پلتفرم تجارت الکترونیک برای استارت آپ ها است. این انعطاف پذیری زیادی را ارائه می دهد، تمام ویژگی های تجارت الکترونیکی را که می خواهید، و برای مشاغلی که توسعه دهندگان داخلی دارند عالی است.

طرفداران:

پلت فرم تجارت الکترونیک فوق العاده مقیاس پذیر، مناسب برای فروشگاه های آنلاین بزرگ.

با در نظر گرفتن سئو و امنیت ایجاد شده است.

پشتیبانی از چندین ارز و نرخ مالیات

تقریباً با هر پردازشگر پرداختی که می خواهید ادغام می شود.

معایب:

این پلتفرم منحنی یادگیری تند دارد و اگر تجربه توسعه وب نداشته باشید، استفاده از آن دشوار است.

قیمت ها و طرح ها

Magento درست مانند WooCommerce و Prestashop برای نصب رایگان است. با این حال، هزینه استفاده از آن به میزبانی وب، نام دامنه، ویژگی‌های امنیتی اضافی و افزونه‌هایی که قصد خرید آن را دارید بستگی دارد.

هاستینگر سه برنامه میزبانی VPS ایده آل را برای Magento از 8.95 یورو در ماه تا 48.99 یورو در ماه ارائه می دهد.

اگر می خواهید یک کسب و کار متوسط ​​تا بزرگ بسازید، مخاطبان جهانی داشته باشید و آزادی کاملی برای اصلاح فروشگاه خود داشته باشید، باید از این پلتفرم منبع باز استفاده کنید.


6. Shopify - بهترین برای مشاغل کوچک

پلتفرم های فروش آنلاین: صفحه اصلی Shopify

Shopify یکی از محبوب ترین پلتفرم های سبد خرید است که بیش از 500000 کسب و کار در سراسر جهان را تامین می کند. این فروشگاه ساز آنلاین تمام ابزارهایی را که برای ایجاد یک سایت تجارت الکترونیک کاملاً کاربردی نیاز دارید، از تجزیه و تحلیل عملکرد گرفته تا ابزارهای سئو، فراهم می کند.

راه اندازی یک وب سایت با Shopify آسان است، زیرا حتی مبتدیان نیز می توانند سایت تجارت الکترونیک خود را در عرض چند دقیقه ایجاد کنند، همه اینها به لطف رابط بصری کشیدن و رها کردن آن است.

یک ویژگی عالی که در تمام برنامه های Shopify وجود دارد، گزینه بازیابی سبد خرید رها شده است. با استفاده از این ویژگی، کاربران می توانند با مشتریانی که محصولات را بدون تکمیل فروش در سبد خرید خود گذاشته اند، دوباره ارتباط برقرار کنند.

Shopify چندین گزینه پرداخت محبوب را برای انتخاب ارائه می دهد، از جمله PayPal و Authorize.net. با این حال، اگر اگر می‌خواهید از یک پردازشگر پرداخت شخص ثالث استفاده کنید، باید هزینه تراکنش اضافی بپردازید.

برای جلوگیری از این هزینه‌های اضافی، باید از سیستم پرداخت داخلی آن‌ها به نام Shopify Payments استفاده کنید که کارمزد کارت اعتباری مشابه Stripe یا Braintree دارد.

Shopify دارای پشتیبانی 24/7 تلفنی، چت آنلاین و پشتیبانی ایمیل است و اطمینان حاصل می کند که مشتریان شما می توانند در عرض چند دقیقه از تیم کمک مستقیم دریافت کنند.

طرفداران:

هزاران ابزار اضافی برای کمک به رشد کسب و کار خود به صورت آنلاین فراهم می کند.

خدمات پشتیبانی مشتری عالی

ابزار بازیابی سبد خرید رها شده داخلی.

معایب:

ممکن است کارمزد تراکنش اضافی اعمال شود.

مجموعه محدودی از تم های رایگان.

قیمت ها و طرح ها

Shopify سه برنامه در دسترس دارد: Shopify اصلی با 29 دلار در ماه، Shopify برای 79 دلار در ماه و Shopify پیشرفته با قیمت 299 دلار در ماه. همچنین یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه را ارائه می دهد و به کاربران این امکان را می دهد تا قبل از انتخاب برنامه خود، پلتفرم را آزمایش کنند.

طرح شروع شما شامل گزینه هایی برای کارت های هدیه، نرخ های ارسال بلادرنگ، پهنای باند نامحدود و تعداد نامحدودی از محصولات برای فروش است.

اگر می‌خواهید گزارش‌های حرفه‌ای دریافت کنید، تعداد حساب‌های کارکنان و مکان‌های موجودی را افزایش دهید، می‌توانید در هر زمان برنامه خود را ارتقا دهید.

با ارائه سهولت استفاده، مجموعه ای از ویژگی های مفید و تعداد زیادی ادغام شخص ثالث، Shopify یک گزینه عالی برای فروشگاه های کوچک و متوسط ​​است که به دنبال توسعه تجارت خود هستند.


Comments

Popular posts from this blog

ساخت سایت پزشکی

طراحی وب سایت گردشگری

ساخت فروشگاه اینترنتی با سی فایو