هزینه ساخت فروشگاه اینترنتی

هزینه ساخت فروشگاه اینترنتی  چقدر است؟

وب سایت، ویترین یک کارت ویزیت ساده از شرکت یا حرفه ای مورد نظر است.

افرادی که قبلاً شما را می‌شناسند، یا افرادی که از طریق شفاهی درباره کسب‌وکار شما یاد گرفته‌اند و می‌خواهند بیشتر بدانند یا می‌خواهند با شما تماس بگیرند، از این ابزار استفاده می‌شود.

هزینه یک وب سایت ویترین متشکل از حداکثر 5 یا 6 صفحه معمولاً بسیار کم است، از 1000 تا 1500 یورو، اما مشتریان جدیدی ایجاد نمی کند، بلکه فقط به شما کمک می کند تا توسط کسانی که شما را می شناسند پیدا کنید. 


هزینه یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای چقدر است؟

برای پاسخ به سوال هزینه ساخت فروشگاه اینترنتی چقدر است باید گفت که وب سایت حرفه ای ابزار پیشرفته تری است که علاوه بر ارائه به عنوان ارائه، برای به دست آوردن سرنخ ها و مخاطبین واجد شرایط از مشتریان جدید علاقه مند به محصولات یا خدمات شما استفاده می شود.

در این صورت، قبل از ساخت وب‌ سایت (https://see5.net/)، لازم است یک تحلیل بازار آنلاین انجام دهید تا موضوعات و کلمات کلیدی بیشترین جستجو را بر اساس محصولات و/یا خدماتی که ارائه می‌دهید شناسایی کنید.

دوم، ما باید سایت های رقیب را که بهترین رتبه را برای کلمات کلیدی و موضوعات انتخاب شده دارند، تجزیه و تحلیل کنیم.

هنگامی که این کار تجزیه و تحلیل انجام شد، ما قادر خواهیم بود مناطق و صفحات معنایی مورد نیاز خود را در سایت به طور دقیق تعریف کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که از نظر محتوا و قابلیت استفاده با بازیگران اصلی این بخش قابل رقابت است.

پروژه وب سایت حاصل تنها یک نتیجه خواهد بود. ساختار به طور تصادفی یا بر اساس ادراک ایجاد نمی شود، بلکه بر اساس یک طرح منطقی ناشی از تجزیه و تحلیل انجام شده است.

به لطف این حالت عملیاتی، یک وب‌سایت ایجاد می‌شود که شامل تمام صفحات لازم برای درک موتورهای جستجو به عنوان مرتبط با موضوعاتی است که برای بخش تعلق شما مهم است.

اگر کار خوبی انجام شود، تنها پس از چند ماه، می توانید رتبه بندی را در صفحات برتر گوگل برای برخی از کلمات کلیدی کم رقابت شروع کنید. بدیهی است که برای به دست آوردن یک نتیجه کارآمد حتی با کلمات کلیدی بسیار رقابتی، انجام فعالیت های لینک بیلدینگ ضروری خواهد بود


اما مراقب باشید، ما منحصراً در مورد نصب و پیکربندی CMS، در این مورد Prestashop یا WordPress، و بارگذاری محصولات صحبت می کنیم.


بیشترین هزینه ها بعدا خواهد آمد و عمدتاً مربوط به بازاریابی و استراتژی های کسب فروش خواهد بود. علاوه بر این، اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید که مقدار مناسبی از محصولات را شروع کنید، باید به مدیریت سفارشات، تحویل و مشتریان نیز فکر کنید و بنابراین باید هزینه های پرسنل لازم را نیز متقبل شوید.

بنابراین اگر به فکر راه اندازی تجارت الکترونیک با چند یورو و ثروتمند شدن هستید، این کار را نکنید، پس انداز خود را دور می اندازید.

تنها جایگزین موارد فوق این است که قبلاً یک تجارت آفلاین داشته باشید که می خواهید آن را به یک فروشگاه آنلاین اضافه کنید. در این مورد، گفتار می تواند متفاوت باشد، زیرا یک چیز بیشتر از کاری است که هر روز انجام می دهید و می تواند به شما کمک کند تا به کسانی که از قبل شما را می شناسند نیز اجازه دهید آنلاین خرید کنند.


 


هزینه میزبانی برای فروشگاه اینترنتی با کیفیت چقدر است؟

چیزی که باید بدانید این است که هر وب سایتی به میزبانی وب نیاز دارد که احتمالاً بهینه شده و کارآمد باشد. هاست چیزی نیست جز فضایی بر روی سروری که وب سایت شما را میزبانی می کند.

خرید میزبانی وب با کیفیت پایین می تواند منجر به داشتن یک سرور کند و در نتیجه وب سایتی شود که به کندی پاسخ می دهد.

مطمئناً این مشکلی است که نباید دست کم گرفت، زیرا پاسخ آهسته سایت باعث دلسردی بازدیدکنندگان، به ویژه کسانی که از دستگاه های تلفن همراه می آیند، می شود.

ثانیا، کندی سرور به نفع موقعیت یابی در گوگل نیست، عاملی بسیار مهم برای به دست آوردن ترافیک کم هزینه و مشتریان علاقه مند به محصولات شما.

ما می‌توانیم تضمین کنیم که روی وب‌سایت‌های مختلف آزمایش کرده‌ایم که چگونه میزبانی وب عملکرد مثبت بر نمایه‌سازی و موقعیت‌یابی در موتورهای جستجو تأثیر می‌گذارد.

به همین دلیل، برای یک سایت با اندازه متوسط ​​که می‌خواهد خود را در گوگل قرار دهد، توصیه می‌کنیم حداقل با یک هاست اشتراکی سطح بالا شروع کنید، و یک ارائه‌دهنده میزبانی انتخاب کنید که بتواند منابع و کمک‌های مناسب را در اختیار شما قرار دهد. که سایت شما سریع است.

بدیهی است که زمان پاسخ نه تنها به سرور بلکه به برنامه نیز بستگی دارد، که باید برای مصرف کمترین منابع بهینه سازی شود. هزینه یک هاست کمکی خوب از حدود 200 یورو در سال شروع می شود.

هزینه های نگهداری و ارتقا یک فروشگاه اینترنتی چقدر است؟

بله، هر وب سایتی که با CMS ایجاد می شود به مرور زمان نیاز به به روز رسانی و نگهداری دارد.

همه CMS ها به طور دوره ای به روز می شوند تا از ایمنی اطمینان حاصل شود و با نسخه های جدید زبان های برنامه نویسی که با آن ها ساخته شده اند، مطابق با زمان باشد.

لازم است به طور دوره ای، فرض کنید حداقل یک یا دو بار در سال، CMS سایت را به روز کنید. این عملیات بسته به CMS انتخابی و سفارشی سازی هایی که برای مشتری انجام شده است، می تواند کمابیش ساده باشد.

هزینه به روز نگه داشتن وردپرس، با تمام پلاگین ها، تم ها و سفارشی سازی های مرتبط، از حدود 300 یورو در سال شروع می شود.

آیا سایت استاتیک یا پویا هزینه بیشتری دارد؟

یک سایت ایستا، که در html ساده انجام می شود، از مزیت سبک تر بودن برخوردار است، اما فضای پشتی که در آن امکان تغییر محتوا وجود داشته باشد، حتی برای یک "غیر فنی" وجود نخواهد داشت.

هزینه ها از نظر ساخت و ساز کم و بیش یکسان است، اما شما همیشه ملزم به انجام هر تغییری به یک تکنسین خارجی خواهید بود، مگر اینکه فردی در شرکت داشته باشید که بتواند از آنها مراقبت کند.

ما در مورد ناراحت کردن سایت صحبت نمی کنیم، بلکه فقط برای ایجاد تغییرات جزئی مانند ویرایش محتوای متنی، جایگزینی برخی عکس ها یا درج مقاله وبلاگ صحبت می کنیم. شما همیشه موظف خواهید بود که با یک تکنسین تماس بگیرید.

راه حل این است که سایت را با استفاده از یک CMS ایجاد کنید، مانند وردپرس، که نرم افزاری است که به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا استفاده می شود و به شما امکان می دهد تا سایت را به طور مستقل تغییر دهید.


 


یک CMS اختصاصی بهتر است یا منبع باز؟

امکانات مختلفی از این نظر وجود دارد، CMS اختصاصی وجود دارد، یا توسط شرکت های خصوصی که دارای مجوز استفاده یا CMS منبع باز هستند، یا رایگان برای استفاده و با مجوز رایگان توسعه یافته اند.

معروف ترین و گسترده ترین سیستم مدیریت محتوا (حدود 35 درصد از سایت های جهان) قطعاً وردپرس است که پر استفاده ترین ابزار ما نیز به عنوان یک شرکت است. مزایا بسیار زیاد است، اگر می خواهید آنها را کشف کنید می توانید مقاله ما "چرا یک سایت در وردپرس ایجاد کنیم" را نیز بخوانید.

در عوض، ما به شما توصیه می کنیم که مراقب صفحه سازهای اختصاصی یا cms باشید، زیرا برای همیشه به مجوز سازنده وابسته خواهید بود.

با وردپرس، اگر تصمیم به تغییر آژانس یا توسعه دهنده دارید، به راحتی می توانید شرکت دیگری را برای ادامه کار پیدا کنید. با سایر سیستم ها ممکن است لازم باشد این کار را دوباره انجام دهید.

اگر می خواهید هزینه ساخت سایت خود را بدانید و در مورد ساخت آن مشاوره بگیرید، با ما تماس بگیرید، خوشحال می شویم بهترین راه حل را به شما نشان دهیم.


Comments

Popular posts from this blog

ساخت سایت پزشکی

طراحی وب سایت گردشگری

ساخت فروشگاه اینترنتی با سی فایو